تا به اینجا توضیحات مفصلی درباره ایستم Caaa دادیم. الان باید یک فاز عملیاتی برای تشکیل آن تعریف کنیم تا اهداف تدوین شده را مرحله به مرحله از تئوری به عمل در آوریم.

در این مسیر گزینه های مختلفی را بررسی و نهایتا یک هدف مشخصی را انتخاب کردیم و آن ایجاد یک شبکه از تفرجگاه های با کیفیت در مناطق مختلف جغرافیایی است.

اجازه دهید خیلی ساده به موضوع نگاه کنیم، هر کدام از ما شبانه روز برای رسیدن به یک زندگی بهتر در تلاش هستیم، ولی هدف نهایی ما از این همه تلاش و کوشش چیست؟

آیا جز این است که هر کدام از ما انتظار داریم در پایان هفته استراحتی همراه با خدمات پذیرایی در محیطی فرح بخش داشته باشیم. این در حالی است که کمتر تفرجگاهی با کیفیت بالا و هزینه مناسب وجود دارد تا بتوانیم با خیال آسوده از آن لذت ببریم.

این هدف برای بسیاری از ما یک رویای محقق نشده است، پس ما این رویا را به عنوان فاز اول تعریف میکنیم. زیرا ایجاد حس خوشایند برای مردم، آن هم با هزینه مناسب یک صنعت ضروری است.

تعریف این استراتژی به ما کمک خواهد کرد از هدف نهایی که ایجاد حس خوشبختی است غافل نشویم، از طرف دیگر با شکل گیری این صنعت، فاز اول از چرخه کسب و کار در ایستم به وجود خواهد آمد، پس از آن می توانیم چرخه های دیگر را یکی پس از دیگری به ایستم اضافه میکنیم.

البته اشتباه نکید، قرار نیست Caaa خودش دست به ایجاد تفرجگاه بزند، زیرا کار اصلی ما مدیریت و فناوری اطلاعات است، ولی ما این هدف را با حمایت از کسب و کارهای خصوصی دنبال میکنیم. به این ترتیب ما بر فرایند توسعه و استانداردهای لازم نظارت خواهیم کرد.

رقابت پذیری: اولین موضوعی که در هر کسب و کاری مطرح است، اصل رقابت پذیری است. تفرجگاه های Caaa باید با انواع مشابه قابل رقابت باشد، از این رو ما نیازمند یک الگوی رقابت هستیم. این الگو باید به گونه ای تدوین شود که بالا بودن کیفیت و مناسب بودن هزینه ها را تضمین کند.

باغ رستوران: از انواع تفرجگاه ما مدل باغ رستوران را انتخاب کردیم. این به دلیل آن است که اکثر مردم آرزو دارند آخر هفته در یک باغ اختصاصی استراحت کنند و از یک پذیرایی کامل بهره مند شوند.

حتی بسیاری از آنها هزینه های گزافی برای خرید باغ و ساخت ویلای شخصی اختصاص میدهند ولی به هدف نهایی خود که همان آسایش پایان هفته است دست پیدا نمیکنند.

این به دلیل آن است که نگهداری از یک باغ ویلا و پذیرایی آخر هفته نیازمند خدمتکار است و تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای اکثر مردم امکانپذیر نیست.

لذا در نهایت هدف اصلی که همان آسایش آخر هفته است محقق نمیشود. ما میخواهیم بر روی این هدف سرمایه گذاری کنیم. لذا در این راستا با هدف رقابت پذیری ما چند استراتژی تدوین کرده ایم:

باغ های ارزان ولی باکیفیت: اولین چیزی که در کاهش هزینه بسیار موثر است، کاهش هزینه مکان است. مسلما یک مکان خوشجا کنار یک خیابان پر رفت و آمد مشتری های فراوانی به خود جذب میکند، ولی این خوشمکان بودن چند ایراد اساسی دارد.

  1. کیفیت پایین

  2. هزینه بالا

  3. شلوغی و ازدحام

لذا ما برای تضمین کیفیت تصمیم گرفته ایم از مکانهای کنار جاده استفاده نکنیم.

جذب از طریق برندسازی و لوکیشن: با توجه به آنکه ما از گزینه کنار جاده صرف نظر کردیم، پس باید این نقصان را از  از طریق برندسازی برطرف کنیم و آدرس تفرجگاه های Caaa را از طریق یک نرم افزار و لوکیشن به کاربران خود معرفی کنیم.

عمده فروشی خدمات: عمده فروشی خدمات به معنای آن است که ما در هر سرویس دهی یه جای ارائه یک خدمت کوچک و گران، با مجموعه ای از خدمات از مشتریان خود پذیرایی می کنیم.

ولی هزینه خدمات را به نسبت حجم آن کمتر محاسبه خواهیم کرد. برای آنکه دچار خطا نشویم، هزینه کل خدمات را برابر با مجموع هزینه مواد اولیه و یک عدد ثابت قرار میدهیم. در این روش ما به یک سود مشخصی پایبند خواهیم بود و مشتری نیز از حجم خدمات دریافت شده رضایت خواهد داشت.

تست و آزمایش: با افتخار باید بگویم ما این روش را در یک تفرجگاه خصوصی تست و به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کردیم. بازخورد مشتریان این گونه بود: ما این حجم از خدمات پذیرایی را در هیچ یک از مراکز تفریحی تجربه نکرده ایم. ما هر کجا رفته ایم هزینه میکنیم، ولی خدمات ارزشمندی دریافت نمیکنیم. ما برای مهمانی های خانوادگی قطعا از این تفرجگاه استفاده خواهیم کرد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : هزینه ,خدمات ,تفرجگاه ,هفته ,پذیرایی ,کنیم ,رقابت پذیری ,کنار جاده ,طریق برندسازی ,عمده فروشی ,فروشی خدمات ,عمده فروشی خدمات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Kaylon دانلود تحقیق رنگین کمان گلدان بتنی تراریا ویکی | TerrariaWiki کف سابی و نماشویی09122180224 ساناز و سانیا آرین میکس گروه هنر خوی سوالات استخدامی تامین اجتماعی ا کارشناس پرستاری ا بهیار ا بهدار